[ Print ]  [ Close ]

http://nahad.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=21955   , 1403/02/22


ششمین همایش بین المللی مدیریت و ایمنی ترافیک برگزار می شود

با توجه به پيشرفت چشمگير در حوزه مديريت ترافيک و لزوم پويايي در اين زمينه نياز است تا ارتباط با نهادها، بخش هاي خصوصي و کشورهاي پيشرفته در زمينه کنترل ترافيک و کاهش تصادفات همواره برقرار گردد و انتقال تجربيات و اشتراک دانش در اين حوزه در بالاترين سطوح ممکن صورت پذيرد.
يکي از عوامل مهم و موثر در اين خصوص همايش هاي بين المللي با حضور نخبگان داخلي و خارجي، شرکت هاي دانش بنيان و افراد تصميم ساز داخلي و بين المللي در اين حوزه مي باشد تا با استفاده از تجربيات و دانش ساير کشورها و سازمان هاي بين المللي در اين زمينه به ارائه خدمات بهتر به شهروندان، کاهش تصادفات و ايمني حمل و نقل کمک نمود که تمامی این موضوعات از اهداف اصلی این همایش می باشد.
از محورهای این همایش می توان به   قوانین و مقررات، هوشمند سازی، آموزش و رفتار کاربران، مدیریت سوانح و حوادث رانندگی، سلامت و ایمنی، مدیریت یکپارچه و تعامل بین سازمانی ، حمل‌ونقل پایدارو  اقتصاد حمل ونقل اشاره کرد.
آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و جدیدترین ابزار و تجهیزات در حوزه مدیریت ترافیک و حمل ونقل هوشمند به وسیله دعوت از شرکت های معتبر، نخبگان و افراد تاثیرگذار در کشور و خارج از کشور،‌ ارائه راهکارها، راهبردها و تحقق نظریه های مدیریت ترافیک و حمل ونقل هوشمند، دستیابی به راهکارهای عملی برای مدیریت ترافیک و حمل ونقل هوشمند،  فراهم سازی بستر مناسب برای انتقال دانش و تجربیات کشورهای مختلف و     دعوت از سازمان ها، وزارتخانه ها، دانشگاه ها و افراد مرتبط و موثر در حوزه مدیریت ترافیک و استفاده از ایده ها و تجربیات برتر آنان از جمله اهداف این همایش است.
علاقه مندان تا اول بهمن ماه 1402 فرصت دارند  مقالات خود را از طریق لینک: https://itsconference.ir/contacts?_action=signup ارسال نمایند.


10:03 - چهارشنبه 13 دی 1402    /    شماره خبر : 21955    /    تعداد نمايش خبر : 148