[ Print ]  [ Close ]

http://nahad.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=20307   , 1403/02/31


نشست بهره مندی مؤثر اعضای هیأت علمی از فرصت ها و ظرفیت های پژوهشی دانشگاه در دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست برگزار شد


در ابتدای این نشست دکتر امیر عبداله زاده معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه اظهار داشت: هدف از برگزاری نشست امروز، آشنایی اعضای هیأت علمی با فعالیت های حوزه معاونت پژوهشی و فناوری، برنامه های جاری و آتی، فرایندها، آئین نامه و شیوه نامه ها، معرفی ظرفیت های حوزه معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه و پرسش و پاسخ پیرامون مسائل حوزه پژوهشی است که برگزاری این سلسله نشست ها از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

وی افزود: در این جلسه، 6 مدیریت حوزه معاونت پژوهشی معرفی و اهم وظایف، فعالیت ها و برنامه های آتی آن ها برای سال جاری مطرح می شود و فرصتی است تا مدیریت های مختلف برای آشنایی هر چه بیشتر استادان با فرصت ها و ظرفیت های پژوهشی، فعالیت ها و برنامه های خود را بیان کنند .

دکتر عبداله زاده خاطر نشان کرد: معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه، حمایتگر و تسهیل گر است و دفتر معاونت پژوهشی و مدیریت های این حوزه، آماده پاسخگویی به مسائل پژوهشی در دانشگاه هستند.

وی ملاقات با اعضای هیأت علمی دانشکده ها در نیمه اول سال جاری و پس از آن برگزاری جلسات با دانشجویان را یکی از مهم ترین برنامه های معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه عنوان کرد.

در ادامه مدیران حوزه پژوهشی و فناوری دانشگاه به معرفی اهداف و برنامه های واحدهای مربوطه پرداختند.

مدیر فناوری و پژوهش های کاربردی ، معرفی کارشناس و نماینده ارتباط با صنعت از سوی دانشکده ها، به مدیریت فناوری و پژوهش های کاربردی را یکی از مهمترین راه های تسریع و تسهیل در انجام امور اداری طرح های تحقیقاتی اساتید اعلام کرد.

در پایان نشست، اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست به بیان نظرات، دیدگاه ها و سوالات خود پرداختند و معاون پژوهشی و مدیران پژوهشی و فناوری دانشگاه به سوالات مطرح شده، پاسخ دادند.



10:13 - سه شنبه 30 خرداد 1402    /    شماره خبر : 20307    /    تعداد نمايش خبر : 208